Sunday 15 January 2012

Nak Jadi Macam Tu Jugak :'(

Assalamualaikum sume. OK, kita terus ke tajuk utama entri saya hari ini. Nak jadi macam tu? Jadi macam mana? HEHE maksud saya, saya nak jadi ORANG YANG TERER DALAM DUNIA BELOG. Faham?
Saya banyak melawat belog belog 'senior'. Memang teramat sangat lawa belog dorang! *sambil tepuk tangan LOL. Kalau boleh nak jadi macam belog ini dan belog ini dan lain-lain belog 'senior' yang lain *ayat keling T________T
Nampaknya saya kena banyak belajar lagi tentang selok-belok dunia belog ini. Kan saya pernah cakap dulu, saya pernah FAIL tiga kali wooooo dalam dunia belog ini. Sebab apa? Sebab saya lupa password KEHH3 *tahap melebihi mek nenek :'(  Jadi, sekarang saya kena betul-betul kena ingat password belog ni. Kalau tak, malas dah aku nak buat yang lain HUHU.




Niat saya ini bukan lah nak jadi FAMOUS AMOS dengan mengCOPYCAT mana-mana contents belog orang lain. Saya tak pernah buat dan tak akan buat :) Take a note okehh? Penjenayah siber tak kan berjaya dalam dunia belog *betul ke? Just be our ownself dan menulis lah dengan hati yang ikhlas HEHE. 
Baiklah, semalam saya ada buat satu header. Saje nak test jadi ke tak.Guna Photoscape je. Saya tak ada Incik Photoshop. Nanti balik rumah cuti ni, baru boleh download Incik Photoshop. Nak tunjuk sikit hasil saya buat.Terlebih dahulu, saya mintak maaf kalau tak cantik *memang tak cantik pon HEHE T_________T



Kan dah cakap tak lawa. Saya kena belajar banyak lagi. Nanti dah terer boleh laa saya nak start buat freebies HEHE. Bukan apa, saya ni memang jenis yang suka share apa-apa je dengan orang lain. Kalau guna Photoshop,lagi syok kan?




Suka nie? Tekan LIKE :D

2 comments:

Oppa Kudin Nz said...

Header kamu comel. Suka kartun2 =)

Cik Kentang Manis said...

Haha tak lawa. Guna photoshop lagi best boleh buat transparent header. huhu